Tuesday, December 26, 2006

The end.........of MiTV (30 Dis 2006)


Assalamualaikum.......dan Salam sejahtera kepada semua kawan2,
pada 30 Disember ni berakhirlah khidmat aku kat MiTV sebagai Technician repair......sedih jugak bila dah nak berenti ni kan, tapi nak buat macam mane.....dah takdir jodoh aku ngan MiTV tak lama. Selama setahun 6 bulan(Jun 2005 hingga Disember 2006) aku berkhidmat kat MiTV.
Banyak benda aku belajar kat sini, macam2 pengalaman yang aku dapat, yang best tu....dapat pegi rumah VVIP dan VIP, Dapat berjumpa ngan mereka...contohnye owner Berjaya Group TAN SRI VINCENT TAN dan juga board director Berjaya, yang best jugak kat sini....dapat jumpa dan dapat berkomunikasi dengan semua level.....dari pihak bawahan hingga la... ke pihak atasan, seronok sangat.........seronok ada kawan2(musuh takde)......Nuar, azrul, Faiz, Manjeet, Thomas, airin dan ramai lagi lah...ramai sangat tak leh nak sebut. Ada di antara meraka2 yang dah berenti dan diberhentian, meraka2 ini dah buat haluan masing2, macam aku jugak lah, dah dapat rezeki kat tempat lain........apa pun aku doa kan mereka2 itu berjaya dalam kerjaya dan kehidupan masing2. Dan kepada mereka2 yang masih setia dengan MiTV tu....pun aku doa kan meraka berjaya.
Walau ape pun.....aku tidak akan melupakan jasa MiTV kat aku, kerana memberikan aku peluang untuk menimba pengalaman berkerja, kerana MiTV adalah syarikat pertama aku berkerja selepas tamat pengajian di BMI - British Malaysian Istitute. So.....aku amat berterima kasih......terima kasih banyak2.
Sini jugak aku nak mintak maaf kat sape2 lah yang ade terasa ke, tersinggung ke dan ape2 perangai aku yang tak menyenangkan, sesungguhnye aku hanya insan biasa....takkan terlepas dari membuat kesilapan.
Tak lupa jugak......nak ucap terima kasih kat kawan2 yang selama ini membantu, memberi tunjuk ajar dan bimbingan selama aku berada di MiTV ni.....terima kasih banyak2, hanya Tuhan dapat membalas jasa baik korang semua, Halalkan ape yang aku termakan ke dan terminum ke...he....he....semua dah jadi **** dah kuang......kuang....kuang...
ok lah geng....aku stop sini dulu lah ada masa kita semua leh jumpa lagi....
Regard :-
Fazli Ibrahim
Technician Repair
MiTV Corp Sdn. Bhd
3rd Floor KL Plaza
179 Jln Bukit Bintang,
55100 Kuala Lumpur

2 comments:

LookSharp said...

Oit..aku ...ni ..oit....hahahaa..mesti ko kenal..aku ditendang dr keje kat MiTV tu hehehe...kalau aku tak kena tendang ....aku rase aku la pekeje paling setia kat situ hehehe,....nasib baik tade jodoh....kalau ade jodoh aku pencen kat situ kot,..kah kah kah....

Ntah la aku dpt rasekan kite semua dah jadi cam family dah....kat situ hahaha....ade time makan...time sebok..time berpoya poya kakakakaka....ok la...wpun setahun je aku kat situ....banyak jgak perubahan aku....paling besar sekali...aku menceburi bidang photography ni kat situ laa....aduh aku tulis macam blog aku la plak....

Ok ok...cukup kat sini...aku nak berbalik kedunia HiFi aku balik nampaknya..tp aku takan tinggal photography.....woii Li....beli kamera woi...hehehe

meteora said...

aku dulu pun study kat ikm besut jugak... tahun 2000 jugak